Thursday, May 11, 2006

Humor Suroboyo - Ngentutan

Yuk Jah lungo perikso nang dokter.

"Opoko sampeyan ning ?" Jare doktere.
Yuk Jah terus cerito "Iki lho dok, wis sak wulan iki aku malih ngentutan. Sak jam iso ping sepuluh aku ngentut. Cuma untunge entutku gak mambu ambek gak ono suorone, dhadhi gak ono sing ngerti. Lha iki pas aku lungguh ndhik ngarepe sampeyan ae wis ping telu aku ngentut. Tapi sampeyan gak ngerti tho, mergo iku mau, entutku gak muni ambek gak mambu. Cumak aku malih gak enak dhewe, mosok arek wedhok ngentutan".

Oh, ngono tah......Lek ngono tebusen resep iki. Seminggu maneh mbaliko rene maneh" jare doktere. Pas wis seminggu yuk Jah mbalik maneh nang doktere.
"Wis enakan tah ?" takok doktere.
"Aku gak ngerti opo sing dokter kekno wingi, cumak entutku sakiki kok ambune malih bosok gak karuan. Sampek kudhu nggeblak aku. Tapi untunge entutku sik tetep gak muni" jare Yuk Jah.
"Berarti saiki irung sampeyan wis gak buntu maneh. Saiki tebusen resep iki yo " jare doktere.
"Obat opo maneh iku pak dokter ?" takok Yuk Jah.

"Obat kopok......"
(Kontributor : Prasidhi Artono)

No comments: